Zapraszamy do zapoznania się z ofertą
warsztatu samochodowego z Krakowa


zobacz cennik

Zajmujemy się szybkim i sprawnym serwisem samochodów do 3,5 tony niemal każdej marki:
Przy każdej wizycie dokonujemy przeglądu stanu pojazdu - GRATIS! Poinformujemy Cię, jeśli poziom któregoś z płynów jest zbyt niski, jeśli klocki, szczęki, lub tarcze hamulcowe wymagają wymiany. Możesz przyjechać do naszego warsztatu właśnie na taki przegląd - zupełnie gratis! Nie lekceważ tego! Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Wymiana oleju
Nasi mechanicy pomogą Ci dobrać najlepszy olej dla Twojego samochodu a następnie sprawnie dokonają jego wymiany. W naszej ofercie znajdziesz oleje renomowanych takich jak Castrol , Mobil, Elf, Shell i Lotos. Podczas wymiany oleju w ramach bezpłatnego przeglądu sprawdzimy: poziom i temperaturę zamarzania płynu chłodzącego poziom i jakość płynu hamulcowego szczelność silnika filtr powietrza pióra wycieraczek

Diagnostyka pojazdów
Testery usterek, zwane popularnie komputerami diagnostycznymi, stają się powszechnym wyposażeniem warsztatów samochodowych wszelkiego rodzaju. Nie ma od tego ucieczki - współczesne samochody wprost nafaszerowane są sterownikami elektronicznymi. Większość robót wymaga ich diagnozowania i dotyczy to zarówno prac przy układzie zasilania silnika czy układzie hamulcowym, jak i klasycznych napraw mechanicznych.  W razie wykrycia nieprawidłowości na desce rozdzielczej auta zapala się lampka sygnalizująca konieczność jak najszybszego odwiedzenia stacji serwisowej.

Przeglądy samochodowe
Sprawdzaj na wiosnę i przed zimą: Akumulator Amortyzatory Filtr kabinowy Filtr paliwa Filtr powietrza Hamulce Łożyska kół Olej silnikowy i filtr oleju Oświetlenie Paski klinowe Płyn spryskiwacza do szyb Płyny hamulcowy i chłodzenia Przewody gumowe Przewody wysokiego napięcia Stan opon i ciśnienie Świece zapłonowe Układ kierowniczy i zawieszenie Układ wydechowy Wycieraczki

Wymiana elementów zawieszenia
Jeżeli podczas jazdy po nierównej drodze słychać stukanie, najprawdopodobniej jest to oznaka wyrobionych elementów układu kierowniczego lub zawieszenia. Z uwagi na Twoje bezpieczeństwo i komfort jazdy, powinny one natychmiast zostać wymienione na nowe. Przynajmniej raz w roku sprawdzaj stan amortyzatorów. Amortyzatory zużyte w 50% powodują, że już przy prędkości 50 km na godzinę droga hamowania wydłuża się o 2 metry. Przy mokrej nawierzchni i zużytych amortyzatorach możesz wpaść w poślizg już przy prędkości 81 km/godz. Hałas dochodzący z koła samochodu może być oznaką zużycia łożyska. Zużyte łożysko należy natychmiast wymienić. Dalsze jego użytkowanie doprowadzi do uszkodzenia koła, a w skrajnych sytuacjach do jego zablokowania, co może być przyczyną wypadku drogowego. wymiana amortyzatora wymiana łożyska przedniego i tylnego wymiana osłony gumowej przegubu wymiana końcówki sworznia wymiana tuleji wahacza

Hamulce
Systematycznie kontroluj stan hamulców i pamiętaj, że minimalna grubość klocka hamulcowego nie może być mniejsza niż 2 mm. Przegrzane, zbyt cienkie lub nierówne tarcze hamulcowe należy natychmiast wymienić na nowe. Przy każdej wymianie tarcz należy koniecznie wymienić klocki hamulcowe. wymiana klocków wymiana tarcz wymiana szczęk hamulcowych wymiana cylinderków czyszczenie klocków hamulcowych czyszczenie szczęk hamulcowych

Tłumiki
Układ wydechowy nieprawidłowo dobrany do oporów przepływu, pojemności, zasad pracy i mocy silnika, może przyczynić się do osłabienia osiągów jednostki napędowej. To z kolei skutkować może zmniejszoną mocą i momentem obrotowy silnika przy jednoczesnym podwyższonym zużyciu paliwa, a w skrajnym przypadku doprowadzić może do przegrzania silnika, skrócenie jego żywotności i konieczności remontu. wymiana tłumika środkowego wymiana tłumika końcowego wymiana katalizatora

Skrzynia biegów
W nowoczesnych samochodach występują dwa rodzaje skrzyni biegów – ręczna i automatyczna. W obsłudze ręcznej skrzyni biegów niezbędne są następujące elementy: sprzęgło, pedał sprzęgła oraz dźwignia zmiany biegów. Sprzęgło odpowiedzialne jest za przeniesienie mocy z silnika do skrzyni biegów. Dokonuje się tego za pomocą tarczy sprzęgła, której powierzchnia wykonana jest z materiału użytego również w okładzinie szczęk hamulcowych. W miarę upływu czasu powierzchnie tarczy sprzęgła zużywają się - dlatego tarczę należy regularnie wymieniać. Zużycie sprzęgła zależy od wielu czynników. Zużyte sprzęgło możemy rozpoznać, kiedy: występują trudności ze zmianą biegów lub wrzuceniem na tzw. „luz” wzrastają obroty silnika, ale prędkość się nie zmienia trudno jest wjechać na wzniesienie w środku samochodu czuć swąd spalenizny

Zawieszenie i układ kierowniczy
Nowoczesne zawieszenie i układ kierowniczy składają się z wielu elementów, które powinny być okresowo sprawdzane. Uszkodzone amortyzatory, resory, tulejki, sworznie, wahacze lub inna część układu kierowniczego i zawieszenia mogą utrudnić panowanie nad pojazdem, nierówne zużycie opony, stukające odgłosy, nieefektywne hamowanie i niewygodne prowadzenie, co z kolei może doprowadzić do całkowitej utraty kontroli na pojazdem.